Almir Brljak, rodom iz Novog Travnika, i njegov prijatelj iz djetinjstva, Alek Sinn, postigli su značajan uspjeh u gaming industriji s njihovom igrom Swordsman. Ova srednjovjekovna borilačka igra, koja je dizajnirana za PlayStation VR, stekla je ogromnu popularnost i trenutno je prva u Europi te zauzima visoko drugo mjesto u Sjedinjenim Američkim Državama.
Razvoj igre započeli su sa skromnim budžetom od oko 20.000 dolara, koji je uključivao sredstva za razvoj i marketing, dok su svoj rad obavljali bez plaće. Swordsman se od svog lansiranja 2020. godine neprekidno nalazi među pet najpreuzimanijih naslova na PlayStation VR platformi, stvarajući milijune u prihodima.
Almir i Alek su svoja iskustva i početke otkrili u podcastu, govoreći o tome kako je njihovo prijateljstvo dodatno učvršćeno kroz poslovno partnerstvo. Njihov studio, Sinn Studio, koji se nalazi u Torontu, postao je nagrađivani lider u razvoju i objavljivanju video igara virtualne stvarnosti.
U igri Swordsman igrači imaju priliku boriti se s različitim likovima, uključujući vitezove, Vikinge, Mongole, samuraje i zombije. Igra nudi širok spektar oružja i mogućnosti prilagodbe, omogućavajući igračima da izgrade likove prema vlastitom stilu igre.
Na pitanje o izboru virtualne stvarnosti kao poslovnom smjeru, Almir i Alek ističu da su prepoznali potencijal ovog tržišta već prije nekoliko godina. Virtualna stvarnost pruža korisnicima impresivno iskustvo koje uključuje 3D vizualizacije i praćenje pokreta, čime se postiže osjećaj uranjanja u virtualni svijet.
Almir Brljak nedavno je izrazio zahvalnost na uspjehu igre, ističući: “Swordsman je bio ogroman pothvat, kako lično tako i profesionalno. Svaki dan sam ponizan njegovim uspjehom i veoma sam uzbuđen zbog njegove budućnosti. Imamo velike planove i jedva čekamo da ih podijelimo sa svijetom.” Ovaj uspjeh predstavlja inspiraciju za sve mlade kreativce u gaming industriji.
Izvor: centralna.ba